Dayro Moreno este Kun Aguero.

marți, august 25



Mie-mi place de Mitica Dragomir. Un personaj reprezentativ pentru toti turmarii din tara asta care trag concluzii la kilogram si, ca Silviu Brucan, fac previziuni despre trecut.

E usor sa zici ca Nibombe e material de Premier League dupa ce joaca bine cu Sahtior, e usor sa zici ca Dayro este cel mai slab fotbalist care a trecut vreodata pe la Steaua, atunci cand vitele cu care pasti in fiecare zi presa sustin asta la unison. Ce nu e asa usor e sa vezi lucrurile mai in profunzime si sa iti dai seam ca esti prost. 

Dayro Moreno este exact Kun Aguero ca jucator, pastrand ce proportii vreti voi. Are aceeasi constitutie fizica, acelasi stil de joc, aceeasi incisivitate, aceleasi plete si aceleasi fite. Era titular in nationala Columbiei cu 16 goluri in 16 meciuri de campionat. Costea e mic copil. 

La fel ca Aguero, a fost transferat pe o suma exagerata, a venit plin de aere si lipsit de profesionalism. Doar ca dintre cei doi fitosi, numai unul a avut noroc. 

Argentinianul a venit la Atletico unde i s-a permis sa fie copil timp de doua sezoane. Atletico are mereu un lot echilibrat si un creier limpede. Stiau ca Aguero e investitie de durata si aveau cu cine sa joace cat timp Kun se decide daca moare sau nu speranta. Plus ca Aguero nu are patron un maimutoi care pune pe banca fiare impaiate doar de dragul voturilor. 

Dayro a fost prost laudat, prost antrenat, prost certat, prost modelat si prost mediatizat. Am cumparat un aspirator si am incercat sa facem salata de fructe cu el. Dupa care ne plangem ca firma Siemens ne-a tras teapa la suma de transfer. 

Imi amintesc golul lui Moreno cu Argentina. Ma intrebam de ce nu aduce si Steaua un asemenea jucator. Cateva luni mai tarziu mi s-a indeplinit dorinta. Un golgeter care dribla, dadea gol din unghi, facea stop pe genunchi si avea tot viitorul in fata. 

L-am pus stramb in teren, l-am inconjurat de strambi si cand n-a mai jucat ca pe youtube am inceput sa il acuzam ca are fite si plete. Si Ibrahimovic are, si Cristiano, si Kun. Cand esti bun si tanar, e normal sa apara si fite. Cand nu, esti painea lui Dumnezeu. Si te numesti Banel. 


 

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP